ISTORIC RUS: “Vlad Tepeș a fost salvatorul Europei (…) Civilizația a apărut pe teritoriul României, acum 8.000 de ani”

Categories Dezvăluiri, Emisiuni TVPosted on


Vlad Țepeș a ajuns în paginile ziarului Pravda.

Articolul şi înregistrarea video a interviului propriu zis i-a avut ca protagonişti pe scriitorul şi jurnalistul de la Pravda, Igor Bukker şi pe invitatul său Aleksandr Radyevici Andreev. Despre acesta din urmă trebuie să precizăm că este istoric, arhivist şi genealogist, fiind, totodată, un jurnalist şi un scriitor galonat, autor a unui număr semnificativ de cărţi de popularizare a istoriei, vândute în sute de mii de exemplare. Ei bine, cartea la care lucrează acum are un titlu oarecum ciudat ”Vreau România! Vlad Ţepeş Dracula, inamicul personal al Imperiului Otoman”.

Astfel, în opinia autorului, voievodul român ar fi fost un om de stat de talia şi grandoarea ţarului Petru cel Mare, iar meritele sale în lupta antiotomană ar fi fost chiar mult mai mari decât ale lui Iancu de Hunedoara, care ar fi fost Cavalerul Alb mai mult pentru unguri, decât pentru celelalte popoare europene. Numai eroul albanez Skanderbeg ar fi fost cam de aceeaşi statură cu Vlad Ţepeş în lupta împotriva expansiunii otomane în Europa. Mai mult decât atât, victoriile lui Vlad Ţepeş asupra turcilor ar fi fost la fel de strălucite ca şi victoriile marelui comandant de oşti rus, generalisimusul Suvorov, mai ales dacă ţinem cont de faptul că disproporţia de forţe ar fi fost, după cum susţine Alesandr Andreev, de unu la douăzeci.

În opinia lui Aleksandr Andreev, voievodul român ar fi fost, nici mai mult, nici mai puţin, decât salvatorul Europei şi a întregii creştinătăţi în faţa pericolului unei cuceriri otomane iminente, la fel cum şi românii, ca popor, ar fi avut acelaşi rol salvator pentru Europa ca şi ruşii, câteva secole mai târziu.

Autorul cărţii vorbeşte în interviu nu numai despre viaţa şi personalitatea marelui domnitor Vlad Ţepeş, nu numai despre contextul epocii în care a trăit şi a luptat acesta, ci şi despre istoria românilor de la începuturile ei, ba chiar şi de începuturile civilizaţiei umane, leagănul ei fiind, potrivit autorului, chiar pe teritoriul României de azi. Așadar, un autor rus susţine pe paginile publicaţiei Pravda că primii germeni ai civilizaţiei au apărut, acum 8.000 de ani, chiar pe teritoriul României de azi, că aici ar fi apărut şi primul alfabet, cu mult înaite să apară hieroglifele egiptene sau scrisul sumerian, că aici ar fi fost descoperită şi roata…

Mai mult decât atât, Aleksandr Andreev lasă de înțeles că şi vechii daci ar fi fost tot un fel de români, că Dacia s-ar fi numit sau cel puţin ar fi trebuit să se numească, de fapt, tot Ţara Românească şi că numai romanii ar fi numit-o Dacia. Cu alte cuvinte, autorul susţine că primele ”state româneşti” ar fi apărut încă de acum 2.500 de ani, înainte de Burebista şi Decebal, că românii, cunoscuţi de autorii romani drept daci, i-ar fi bătut pe romani ”oricând au vrut şi de câte ori au avut chef” (Desigur, afirmația este voit exagerată, rolul ei fiind acela de a sublinia forța strămoșilor noștri; faptul că geto-dacii au fost o mare durere de cap pentru romani, timp de secole, și că au contribuit esențial la prăbușirea Imperiului Roman, este însă un lucru cert! – n.n.)

P.S. Publicăm aici și o notă critică a unui cititor de-al nostru care ne spune că, fiind vorbitor de limbă rusă, a remarcat multe informații deplasate în acest interviu.

ANDREI:

“Eu locuiesc in R.Moldova deci posed la perfectie limba rusa. Daca a-ti sta sa ascultati atent tot ce spune acest tip, atunci cu desavarsire a-ti intelege ca printre multele lucruri bune (despre prima scriere, roata e.t.c invetate pe teriotrul romanesc cit si elogiul adus lui Vlad Tepes) aceasta persoana demagoaga ne prezinta o sumedenie de aberatii.
Am citeva comentarii si obiectii:
1. A spus ca Decebal a fost succesorul lui Burebista
2. A spus ca dacii numeau teritoriul lor – Tara Romaneasca
3. Sustine teoria descalecatului, care in opinia mea este una falsa pentru a apara interesele geopolitice ale unor state cum ar fi Ungaria.sau Polonia
4. Zice ca romania a fost in componenta Imperiului Rus si pe urma i s-a dat autonomie, datorita careia s-a produs unificarea Moldovei si Romaniei (cica in 1864). Deci aduce niste date cronologice aberante.
5. Moderatorul emisiunii i-a numit, desigur indirect pe locuitorii Romaniei “TIGANI”, spunind ca pe teritoriul romaniei se afla cea mai numeroasa etnie roma.
6. Zice ca pe Dragos I il chema Boris.
7. Tot moderatorul a spus ca exista limba romana si moldoveneasca, cica fac parte din acelasi grup de limbi si de asemenea a facut aluzii ca Radu, fratele mai mare al lui Vad Tepes era un fel de amant al Sultanului.

Si multe multe alte aberatii care mi-a fost sila sa le mai acult sau sa comentez.

In opinia mea acest tip a citit, dar asa mai mult superficial ceva literatura istorica scrisa de pe la ei in “Rassia” si prezinta niste cunostinte la nivel semidoc.
Va recomand sa stergeti sau macar sa editati acest video, lasind doar pasagele unde se prezinta cit de cit veridic date istorice cu referire la daci, Mircea Cel Batrin, Vlad Tepes si Stefan Cel Mare.
Acestea fiind spuse tin sa mentionez ca aceste material video in formatul care este la moment, poate avea anumite consecinte prin denaturarea si defaimarea istoriei neamului nostru.”

Sursa: http://ro.blastingnews.com/societate/2016/02/vlad-tepe-a-ajuns-in-paginile-ziarului-pravda-00774937.html

5 comments

  1. Eu locuiesc in R.Moldova deci posed la perfectie limba rusa. Daca a-ti sta sa ascultati atent tot ce spune acest tip, atunci cu desavarsire a-ti intelege ca printre multele lucruri bune (despre prima scriere, roata e.t.c invetate pe teriotrul romanesc cit si elogiul adus lui Vlad Tepes) aceasta persoana demagoaga ne prezinta o sumedenie de aberatii.
    Am citeva comentarii si obiectii:
    1. A spus ca Decebal a fost succesorul lui Burebista
    2. A spus ca dacii numeau teritoriul lor – Tara Romaneasca
    3. Sustine teoria descalecatului, care in opinia mea este una falsa pentru a apara interesele geopolitice ale unor state cum ar fi Ungaria.sau Polonia
    4. Zice ca romania a fost in componenta Imperiului Rus si pe urma i s-a dat autonomie, datorita careia s-a produs unificarea Moldovei si Romaniei (cica in 1864). Deci aduce niste date cronologice aberante.
    5. Moderatorul emisiunii i-a numit, desigur indirect pe locuitorii Romaniei “TIGANI”, spunind ca pe teritoriul romaniei se afla cea mai numeroasa etnie roma.
    6. Zice ca pe Dragos I il chema Boris.
    7. Tot moderatorul a spus ca exista limba romana si moldoveneasca, cica fac parte din acelasi grup de limbi si de asemenea a facut aluzii ca Radu, fratele mai mare al lui Vad Tepes era un fel de amant al Sultanului.

    Si multe multe alte aberatii care mi-a fost sila sa le mai acult sau sa comentez.

    In opinia mea acest tip a citit, dar asa mai mult superficial ceva literatura istorica scrisa de pe la ei in “Rassia” si prezinta niste cunostinte la nivel semidoc.
    Va recomand sa stergeti sau macar sa editati acest video, lasind doar pasagele unde se prezinta cit de cit veridic date istorice cu referire la daci, Mircea Cel Batrin, Vlad Tepes si Stefan Cel Mare.
    Acestea fiind spuse tin sa mentionez ca aceste material video in formatul care este la moment, poate avea anumite consecinte prin denaturarea si defaimarea istoriei neamului nostru.

  2. Cu ceva timp in urma, in Rusia a fost editata si data in scoli noua storie poporului rus, in care inca de la prima pagina se sustine ca stramosii rusilor au coborat din Carpati in stepele Rusiei. Se pare ca istoricii rusii au studiat mai atent datele arheologice din Romania si au ajuns la niste adevaruri despre aparitia civilizatiei europene in vatra stramosilor romanilor. Academicienii romani inca nu recunosc acest adevar care se dezbate prin toate universitatile europene de la Upsalla la Roma si din Oxford la Moscova (Univ Lomonosov). Rusii fiind practici si interesati au luat initiativa si acum propagandistii lor prelucreaza avantajele pentru Rusia pe termen lung al acestei descoperiri. Intotdeauna propagandistii nefiind academici, mai presara povestea cu unele afirmatii, mai ametitoare pentru romani, dar bine aranjate pentru prelucrarea spiritului rusului, amator de povesti inaltatoare. Acesta este inceputul, dar peste ani adevarul va fi rasturnat in favoarea dominatiei Rusiei pravoslavnice, care in conformitate cu raspunsul elevului Bula, care la intrebarea cu cine se invecineaza Rusia, raspunde la ora de geografie: “Rusia se invecineaza cu cine vrea ea!”. Mai sunt si alte popoare in Europa nordica, Catalonia, romanshi (Elvetia) care sustin trecutul lor dacic, numa ca nimeni nu sustinea pana acum ca romanii sunt urmasii riminilor, rumunilor si arimanilor pelasgigi, mai tarziu daco-getici, si ca limba romana este o continuatoare a limbii vorbite de daco-geti. Dar timpul nu e departe, pana cand se va permite studierea bibliotecii Vaticanului, iar patrarhul de la Bucuresti va permite accesul la cele doua placute de la Sinaia aflate in pastrarea stricta a manastirii Sinaia. Banuiesc, ca Nicolae Densusianu a avut dreptate cand a scris ca palestinienii se trag din traci iar aramei, a caror limba o vorbea Iisus pe cruce (“Elli, elli abba sabactani!), erau tot trib tracic. Deci? biserica crestina nu da dezlegare la unele taine ale credintei. Tot asa si ROMANII, se fereau sa arate ca troienii erau traci si ca Eneea era un trac, probabil ca era o problema de pedigri, tracii nu prea aveau un nume bun, erau “niste tarani”, cum ar zice Dinu Sararu. Mai ales, ca mai tot timpul se razboiau cu VOLSCII. Apropo! In limba poloneza Italia se cheama Vloshia iar italienii se cheama vloshi. Deci tot valahi dar cu nasul mai imbarligat.

Lasă un răspuns la Oprisan Ionita Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *