7 moduri de a creste vanzarile folosind SEO

Categories Timp liberPosted on

Supravietuirea fiecarei afaceri depinde de vanzari, iar in contextul modern, cresterea vanzarilor necesita o prezenta digitala puternica. In 2017, comertul electronic a reprezentat 2,3 trilioane de dolari in vanzari globale, iar acest numar se preconizeaza a creste la 4,88 trilioane de dolari pana in 2021. Daca doriti ca afacerea dvs. sa obtina o parte din aceste vanzari, atunci este crucial sa aveti o strategie puternica de optimizare pentru motoarele de cautare (SEO) in loc.

Daca doresti sa explorezi in profunzime modul in care poti dezvolta advertoriale SEO eficiente si sa iti optimizezi strategia de promovare online, intra pe acest site. Aici, vei descoperi informatii semnificative si resurse pretioase referitoare la procesul de publicare a advertorialelor, precum si despre serviciile SEO care pot contribui la intarirea prezentei tale online a afacerii tale si la intelegerea modului de a publica articole SEO.

Daca aceste informatii va fac sa va simtiti coplesiti, atunci nu va ingrijorati: exista multe tehnici consacrate pe care le puteti implementa, iar astazi veti invata cateva sfaturi excelente despre cele mai bune modalitati de a utiliza SEO-ul pentru a creste vanzarile.

1. Fii Inteligent cu Cuvintele Cheie

Cuvintele cheie in SEO nu sunt folosite asa cum erau odata, dar totusi reprezinta o parte cruciala a ecuatiei. Fara cuvinte cheie, potentialii clienti s-ar putea sa nu va gaseasca niciodata atunci cand cauta, si de aceea cuvintele cheie sunt fundamentul strategiei dvs. de SEO.

Sa zicem, de exemplu, ca afacerea dvs. vinde naluci artizanale pentru pescuitul cu musca. O fraza de cuvinte cheie evidenta pentru care doriti sa obtineti un rang este, bineinteles, „naluci artizanale pentru pescuitul cu musca”. Cu toate acestea, exista si alte cuvinte cheie si expresii pe care clientii cu siguranta le folosesc pentru a gasi produse asemanatoare cu ale dvs., iar dvs. trebuie sa stabiliti ce sunt acestea si sa incepeti sa le implementati in:

Continut

Pagini web

Adrese URL

Antete

Descrieri de imagini

Metadate

Titluri de pagini

E-mailuri

Google AdWords este un loc excelent pentru a incepe cercetarea cuvintelor cheie, dar exista si multe alte instrumente de planificare a cuvintelor cheie pe care le puteti folosi. Nu uitati nici de cuvintele cheie mai lungi, deoarece jumatate din toate interogarile de cautare contin patru sau mai multe cuvinte, exista mai putina concurenta pentru aceste expresii si au rate de conversie mai ridicate. Atunci cand aveti cuvintele cheie potrivite in cufarul dvs. de unelte, acestea va vor ajuta sa va conectati cu potentialii clienti care cauta sa cumpere ceea ce vindeti.

2. Elaboreaza Continut Exceptional

Cuvintele cheie, insa, nu au valoare fara un continut excelent: in loc sa fie altceva decat un amestec de cuvinte fara sens. Dar continutul inseamna mai mult decat un simplu vehicul pentru cuvinte cheie; este o unealta pe care o puteti folosi pentru a converti potentiali clienti, este ceva valoros pe care il puteti oferi clientilor si este o resursa partajabila pe care o puteti utiliza pentru a ajunge la noi audiente.

Iata cum poate functiona continutul pentru a creste vanzarile: atunci cand potentialii clienti cauta pe internet informatii despre un produs sau un serviciu similar cu ceea ce oferiti, vor gasi postari pe retelele de socializare, bloguri, pagini web si alte tipuri de continut conceput pentru a le raspunde la intrebari, a furniza informatii si a facilita decizia de cumparare. Atunci cand va straduiti sa aveti cel mai bun, relevant, captivant si autoritar continut de pe internet, potentialii clienti vor gasi brandul dvs. inaintea tuturor celorlalti, ceea ce va ofera o oportunitate de a construi relatii si de a converti potentialele oportunitati in clienti.

3. Utilizeaza Social Media 

Social media este unul dintre elementele in crestere rapida ale unei strategii moderne si cuprinzatoare de SEO, si acest lucru se datoreaza faptului ca un numar din ce in ce mai mare de consumatori apeleaza la aceste platforme pentru a interactiona cu brandurile. Aproape 80% dintre oameni recurg la Facebook atunci cand doresc sa gaseasca continut interesant, ceea ce inseamna ca exista o mare oportunitate pentru dvs. de a ajunge la noi audiente, de a atrage mai multi potentiali clienti si de a dezvolta relatii durabile cu clientii.

Pe langa acest aspect, social media este si un mod excelent de a arata o latura umana a organizatiei dvs., poate fi folosita ca unealta de marketing direct datorita resurselor precum Facebook Ads, iar site-urile de socializare pot fi utilizate chiar si pentru a sprijini eforturile dvs. de servicii pentru clienti.

4. Concentreaza-te pe Local si Mobil

Doua dintre cele mai semnificative schimbari in practicile optime de SEO care au aparut in ultimii ani sunt accentul pe continutul local si mobilitate, iar cele doua merg mana in mana. SEO-ul local devine din ce in ce mai important pe masura ce mai multi consumatori folosesc dispozitive mobile pentru a cauta afaceri, deoarece 30% dintre cautarile mobile efectuate astazi au o intentie locala. Mai mult, peste 70% dintre oameni vor vizita o afacere din apropiere dupa efectuarea unei cautari locale, deci daca doriti sa atrageti clienti catre magazinul dvs. fizic sau online, trebuie sa va concentrati pe continutul local (inclusiv cuvinte cheie si pagini de aterizare locale) si sa va asigurati ca prezenta dvs. digitala este complet adaptata pentru dispozitive mobile.

5. SEO On Page

Exista multe motive pentru care SEO-ul pe pagina este crucial pentru succesul dvs., deci daca doriti sa stimulati vanzarile, trebuie sa acordati atentie tehnicilor pe pagina. Iata cateva dintre motive, pe scurt: SEO-ul pe pagina face site-ul mai prietenos pentru utilizatori, faciliteaza indexarea paginilor de catre motoarele de cautare, va creste pozitionarea dvs. in cautari si va va ajuta sa va concentrati pe optimizarea elementelor esentiale precum elementele vizuale. 

6. Gestionarea Cu Grija a Reputatiei

Managementul reputatiei nu este intotdeauna un subiect discutat atunci cand se discuta despre SEO, dar este un element important care nu ar trebui ignorat. Managementul reputatiei este despre controlul a ceea ce vad oamenii atunci cand cauta afacerea dvs. online. Sa spunem, de exemplu, ca ati fi un restaurant care a primit mai multe recenzii negative pe Yelp si ati avut o cearta imatura cu un client pe Facebook. Dupa aceea, orice potential client care foloseste internetul pentru a decide daca sa manance sau nu la restaurantul dvs. va intalni recenziile negative si disputa de pe retelele de socializare inainte de orice altceva, si aceasta va fi reputatia restaurantului dvs. de atunci incolo.

7. Dezvolta o Strategie Integrata pentru a Ramane pe Cale

Atunci cand doriti ca SEO-ul sa functioneze in favoarea dvs., nu poate fi ceva pe care il faceti ocazional sau cu efort minim. Pentru a stimula vanzarile cu ajutorul SEO-ului, trebuie sa fiti inteligenti si dedicati eforturilor dvs., iar acest lucru inseamna sa aveti o strategie solida care integreaza toate componentele discutate astazi. Pentru a realiza acest lucru, veti avea nevoie de o echipa care cunoaste practicile optime de SEO si care poate examina obiectivele companiei dvs. pentru a crea si implementa o strategie pe termen lung care va va ajuta sa le atingeti.

SEO-ul este cheia succesului oricarei afaceri moderne, nu numai pentru ca poate creste vizibilitatea si acoperirea dvs. online, ci si pentru ca va poate ajuta sa stimulati vanzarile prin atragerea mai multor vizitatori pe site-ul dvs., oferindu-va mai multe oportunitati de a converti oportunitatile in clienti si oferindu-va instrumentele necesare pentru a creste ratele de conversie. Cu toate acestea, SEO-ul este o creatura multifacetata, iar punctele principale pe care trebuie sa le urmariti daca doriti sa stimulati vanzarile includ:

In cele din urma, amintiti-va ca crearea si mentinerea unei strategii cuprinzatoare care sa prioritizeze toate aceste elemente este la fel de importanta ca si elementele in sine, deoarece acesta este cel mai bun mod de a va asigura ca construiti o masina de SEO bine functionanda care va va ajuta sa stimulati vanzarile.