Meta preia Snapchat cu avatare de desene animate pe Instagram Stories

Categories NewsPosted on

Meta preia Snapchat lansand avatare de desene animate asemanatoare Bitmoji pe Instagram, Facebook si Messenger, ca parte a ambitiei sale de a deveni un „Metavers”.

Firma lui Mark Zuckerberg a anuntat ca va lansa avatare 3D in Instagram Stories, Instagram direct messages (DM), Facebook si Messenger pentru utilizatorii din SUA, Canada si Mexic.

Pe Facebook si Facebook Messenger, aceste avatare erau anterior 2D, dar acum sunt convertite in 3D, a declarat un purtator de cuvant al Meta MailOnline.

Inseamna ca utilizatorii Facebook se pot arata ca ei virtuali 3D in imagini de profil Facebook, comentarii, autocolante, povesti si multe altele.

Noile avatare 3D au expresii, fete si tonuri ale pielii mai realiste si includ optiunea de a adauga „dispozitive de asistenta”, cum ar fi aparatele auditive.

Meta avatarurile sunt similare cu Bitmoji, avatarurile animate pe care utilizatorii Snapchat le creeaza pentru a se reprezenta pe ei insisi, care au devenit disponibile in 3D vara trecuta.

Mark Zuckerberg a anuntat noile actualizari de avatar pe Facebook cu o fotografie a propriului avatar in realitate virtuala (VR, stanga) si ca o poza de profil Facebook

Pentru prima data, utilizatorii Instagram au optiunea de a crea un avatar 3D care apare in povestile lor.

CUM SE FACE UN AVATAR FACEBOOK

Utilizatorii din intreaga lume pot acum sa creeze un avatar pe care sa-l foloseasca pe Facebook si Facebook Messenger:

– Deschideti aplicatia Facebook.

Atingeti cele trei linii din coltul din dreapta al barei de instrumente.

– Atingeti „Vezi mai multe” > „Avatare” si „Urmatorul” pentru a deschide creatorul de avatare.

– Derulati prin bara de meniu pentru a selecta nuanta pielii, culoarea parului, forma nasului, tenul, machiajul si multe altele.

– Atingeti „Terminat” dupa ce ati terminat pentru a crea avatarul.

Facebook (compania, nu produsul) s-a redenumit Meta in octombrie, ca parte a proiectului sau pe termen lung de a-si transforma platforma social media intr-un metavers, un spatiu colectiv virtual partajat cu avatare de oameni reali.

In viitor, platforma de socializare din metaverse va fi accesibila folosind casti si ochelari inteligenti de realitate virtuala (VR) si realitate augmentata (AR).

Mark Zuckerberg a dezvaluit actualizarile intr-o postare pe pagina sa de Facebook luni, impreuna cu o scurta animatie care arata propriul sau avatar 3D actualizat. Meta a revizuit deja avatarele VR pentru a le face mai expresive anul trecut.

„Iti poti folosi avatarul pe [casca VR] Quest, Facebook, Instagram si Messenger”, a spus Zuckerberg. „Intr-o zi vei avea mai multe avatare, de la expresive la fotorealiste. Sper sa pot impartasi mai multe in curand.

Actualizarea adauga „dispozitive de asistenta”, inclusiv implanturi cohleare si aparate auditive supraear, la toate platformele Meta, inclusiv VR.

Meta permite, de asemenea, utilizatorilor de scaune rulante sa trimita autocolante cu avatarul lor pe Facebook, chat-uri Messenger si mesaje directe Instagram.

Meta incepe, de asemenea, sa experimenteze cu imbracaminte digitala, inclusiv tricouri oficiale NFL pe care utilizatorii le pot purta digital la Super Bowl pe 13 februarie.

In 2021, Meta a revizuit Avatarurile in VR pentru a le face mai expresive. Meta a imbunatatit aspectul avatarurilor, de exemplu, modificand subtil anumite forme ale fetei si modificand umbrirea pielii pentru a face fiecare avatar „mai autentic tu”. In imagine este un exemplu de acelasi avatar in aprilie trecut (stanga) fata de acum

Meta permite, de asemenea, utilizatorilor de scaune rulante sa trimita autocolante cu avatarul lor pe Facebook, chat-uri Messenger si mesaje directe Instagram.

Noile functii au fost detaliate mai detaliat intr-o postare pe blog de Aigerim Shorman, director general de produs si inginerie la Meta.

Pentru oricine a creat deja un avatar pe Facebook in trecut, avatarul va intra automat in a treia dimensiune ca parte a acestei actualizari.

Cu toate acestea, deocamdata noile capabilitati se lanseaza doar in cele trei tari nord-americane. MailOnline a contactat Meta despre o lansare in Marea Britanie.

„Facem tot ce putem pentru a ne asigura ca noul ei si imbunatatit sine se potriveste cu alegerile pe care le-a facut anterior”, a spus Shorman.

Acestea fiind spuse, exista mult mai multe optiuni acum decat inainte! Veti avea ocazia sa intrati in editor si sa faceti cateva modificari.’

Meta are un instrument numit „Centrul de conturi” pentru ca utilizatorii sa gestioneze experientele conectate pe Instagram, Facebook si Messenger.

Meta incepe, de asemenea, sa experimenteze cu imbracaminte digitala, inclusiv tricouri oficiale NFL pe care utilizatorii le pot purta digital la Super Bowl pe 13 februarie.

Utilizatorii care au configurat Centrul de conturi il pot folosi pentru a-si sincroniza avatarul, a spus Shorman.

Aceasta inseamna ca orice modificari aduse avatarului pe Facebook si Messenger vor aparea automat si pe Instagram si invers.

A putea avea acelasi avatar pe mai multe platforme Meta este un prim pas in transformarea metaversului in realitate.

Meta „construieste un viitor in care sa poti sta in aceeasi camera cu cei dragi care sunt de fapt la mii de mile distanta sau sa lucrezi in mod natural cu o echipa talentata care este raspandita pe tot globul”, a spus Shorman.

Termenul „metavers”, inventat in romanul distopic „Snow Crash” din 1992, este folosit pentru a descrie spatiile imersive comune accesate prin diferite platforme in care fizicul si digitalul converg.

Meta avatarurile sunt similare cu Bitmoji (foto), avatarurile animate pe care utilizatorii Snapchat le creeaza pentru a se reprezenta pe platforma de socializare, care a devenit disponibila in 3D vara trecuta.

Zuckerberg, care a co-fondat Facebook in caminul sau de la Universitatea Harvard in 2004, a descris metaversul drept un „incarnat pe internet”.

In cativa ani, utilizatorii Facebook vor putea folosi platforma nu pe telefon sau computer, ci cu o casca VR.

In loc sa treaca pe ecranul unui dispozitiv, ei s-ar putea intalni cu un prieten de pe Facebook intr-un spatiu virtual comun, ca o simulare ultrarealista a unei alte planete sau a unei gradini idilice, si s-ar putea discuta vocal cu avatarurile celuilalt.

„Va fi caracterizat de prezenta sociala, de sentimentul ca esti acolo cu o alta persoana, indiferent unde te afli in lume”, spune firma.

„Metaversul este inca departe, dar parti din el sunt deja aici si chiar mai multe sunt la orizont”.

„METAVERSA” FACEBOOK-UL O LUME VIRTUALA INTR-O LUME

Intr-un interviu recent, Mark Zuckerberg a spus ca pentru urmatorii cinci ani vrea ca oamenii sa se gandeasca la Facebook nu ca la o companie de social media, ci ca la o companie „metaversa”.

Este similar cu un mediu virtual in care oamenii pot lucra si se pot juca pentru cea mai mare parte a celor 24 de ore fara a parasi casa.

„Si speranta mea, daca intelegem bine, cred ca in urmatorii cinci ani, in urmatorul capitol al companiei noastre, cred ca vom face o tranzitie eficienta de la oamenii care ne vad in primul rand ca o companie de social media la a fi un metavers. .” . companie”, a spus Zuckerberg in interviul cu Verge.

„Si, evident, toata munca pe care o facem cu privire la aplicatiile pe care oamenii le folosesc astazi contribuie direct la aceasta viziune in ceea ce priveste construirea comunitatii si creatorilor.

„Dar acesta este ceva la care petrec mult timp, la care ma gandesc mult, lucram mult”. Si cred ca aceasta este doar o mare parte a urmatorului capitol al muncii pe care o vom face in industrie.”

Deci, ce este exact metaversul?

Dupa cum o descrie Zuckerberg, este o „viziune” care cuprinde intreaga industrie tehnologica, numind-o succesorul internetului mobil.

„Dar te poti gandi la metavers ca la un internet incorporat, in care in loc sa vezi doar continut, te afli in el”, a continuat el.

„Si te simti prezent cu alti oameni ca si cum ai fi in alte locuri, avand experiente diferite pe care nu le-ai putea face neaparat intr-o aplicatie sau o pagina web 2D, cum ar fi dansul, de exemplu, sau diferite tipuri de exercitii.”

CEO-ul Facebook spune ca viziunea sa, la care lucreaza de cateva luni, ar ajunge nu doar la realitatea virtuala, ci si la realitatea augmentata, computere, dispozitive mobile si console de jocuri.