Campanii pre-roll pe YouTube: ce sunt acestea si povesti de succes

Categories ArticolePosted on

Videoclipurile online au devenit, fara indoiala, unul dintre cele mai mari fenomene de pe internet din ultimii ani. Platformele specializate, cum ar fi YouTube , au revolutionat acest format, facandu-l sa creasca treptat printre tot felul de marci. De fapt, acestea au devenit, de asemenea, un format foarte atractiv pentru a maximiza profiturile si veniturile pentru companii prin propria lor campanie de publicitate Pre-Roll pe YouTube. In continuare va vom arata cum functioneaza aceste reclame si cele mai creative idei pe care le puteti gasi pe net.

    Ce sunt anunturile YouTube pre-roll?

    Anunturile pre-roll sunt videoclipuri scurte care sunt afisate chiar inainte de inceperea continutului pe care vrem sa il vedem. Da, sunt acele reclame cunoscute pentru natura lor intruziva pe care doar asteptam acea numaratoare inversa pentru a le putea sari peste ele si a fugi de ele.

    Din punctul de vedere al advertiserului, functioneaza diferit: Pre-Roll-urile care nu pot fi sarite, folosite pe unele pagini web sau chiar pe Youtube, ofera advertiserului un beneficiu sigur, dar in cazul Pre-Roll-urilor ignorabile, noi suntem utilizatorii care decidem asupra beneficiului agentului de publicitate. Daca nu suntem interesati de anunt si decidem sa-l omitem dupa 5 secunde, agentul de publicitate nu va obtine beneficiile pentru publicitatea sa. Curios, nu?

    Inchiribile sau nu, aceste reclame au un caracter intruziv pentru multi si, inainte de a aparea optiunea „Skip Ad”, acestea deja muta mouse-ul in coltul din dreapta jos pentru a da clic pe el dupa cinci secunde si cateva zecimi.

    Prin urmare, reclamele isi framanta mintea astfel incat utilizatorul sa fie captivat de anuntul precedent si sa ofere marcii cateva secunde si apoi inca cateva secunde. Daca ne fac sa vedem intregul anunt, chiar daca il pot sari in orice moment, atunci au un anunt foarte puternic care poate castiga clientul destul de multe vanzari.

    Printre alte motive, publicitatea YouTube „care poate fi ignorata” este puternica, deoarece oamenii care „raman” sunt un public tinta la care  companiile precum agentii de publicitate tin cu adevarat, in timp ce, in publicitatea conventionala, vad cu forta anuntul mult. oameni, da, dar majoritatea nu sunt interesati de imaginile care le sunt oferite si nici marcile, ca agenti de publicitate, nu sunt interesate de majoritatea acelui public fortat. In plus, YouTube si alte retele audiovizuale joaca corect si, in general, asa cum am mentionat mai devreme, se incarca doar atunci cand anuntul este vazut in intregime sau cand este vazut o fractiune de 30 de secunde.daca clipul este suficient de lung. Dupa cum explica Google Online Support, „o vizualizare a unui anunt care poate fi ignorat va fi considerata o vizualizare YouTube atunci cand atinge 30 de secunde de vizionare sau cand a fost vizionat in intregime. Anunturile care nu se pot inchide nu sunt considerate vizionari.” In acest fel, primele cinci secunde ale anuntului nostru vor fi gratuite printre miile de spectatori care vor „sari” imediat si, totusi, pot servi pentru a explica multe  si bine despre afacerea dvs. daca stiti cum. pentru a profita de ea. Numai din acest motiv, merita deja ca aceasta reclama de deschidere sa ofere spectatorului optiunea de a o sari peste el daca nu este interesat.

    Povesti de succes ale campaniilor Pre-Roll pe YouTube

    Brandul are la dispozitie doar 5 secunde pentru a atrage atentia utilizatorului si a-l face sa schimbe grimasa tipica pentru un zambet. Iata cateva exemple de Pre-Roll care merita aplauze:

    VLM a rasturnat butonul tipic „sariti acest anunt” pe cap intr-o campanie pentru departamentul de politie australian. Cu o utilizare geniala a geolocalizarii, anuntul a ajutat la identificarea persoanelor disparute in zona din care fiecare utilizator a vizitat YouTube. In loc sa le cerem politicos sa sara peste anunt, s-au oferit doua optiuni: am vazut aceasta persoana (linkul ducea la un site web pentru a oferi mai multe informatii) sau nu l-am vazut (echivalentul cu saritul anuntului). Succesul campaniei a fost rasunator, peste 1,2 milioane de vizite in doar 5 zile .

    Burger King a facut o meta-gluma despre pre-roll-uri. Pre-roll-uri constiente de propria natura, care se plang inainte ca utilizatorul YouTube sa o faca si care, pe deasupra, isi adapteaza mesajul in functie de ceea ce a fost introdus in motorul de cautare.

    Masinile par sa dea mult joc in acest pre-roll. Volkswagen si AlmapBBDO Brasil au profitat de schimbarea automata a treptelor de viteza a Beetle si au conceput primul pre-roll care se opreste automat , fara sa fii nevoit sa ridici un deget.

    Urmeaza o gluma nesfarsita a duo-ului de comedie Rhett & Link, o succesiune de filme cu buget redus si statiuni pentru seniori, in care videoclipul promis cu un panda sarutand un copil nu a aparut niciodata. Ai grija cand incepi pe YouTube, continuumul spatiu-timp este intrerupt si nu ai mai putea iesi niciodata. Atesta.

    Si, in sfarsit, va las cu preferatul meu: Skip Ad Festival. Canalul Sony Entertainment Television Latin America, in calitate de transmitator de programe americane, a decis sa desfasoare o campanie digitala in Brazilia pentru promovarea programului „The voice” in al saptelea sezon, care a avut premiera pe 23 septembrie 2014.. In acest proiect, reclamele au devenit aliate pentru a crea un fel de auditie online iar utilizatorii s-au pozat pentru cateva secunde drept jurati, care cu un click alegeau participantii care urmau sa continue in competitie. Ideea era practic ca, daca in mai putin de 5 secunde persoana apasa butonul skip ad, concurenta era respinsa. Daca, pe de alta parte, a lasat videoclipul sa continue, participantul a fost clasificat si, potrivit Sony, putea fi ales sa inregistreze o melodie originala cu Sony Music.