Cele mai emotionante campanii de Craciun

Categories LifestylePosted on

Principalul detaliu al acestor campanii este ca sunt emotionante, iar acest factor creste vanzarile marcii cu 23%.

Totusi, obiectivul companiilor globale in timpul sezonului festiv nu este doar de a creste profiturile, ci si de a oferi clientilor atmosfera unei sarbatori de iarna. In asteptarea sarbatorilor, sa ne amintim cele mai incitante campanii publicitare care vor aduce zambet si un sentiment de nostalgie.

1. Scrisoare de la lansarea Coca-Cola

In mintea multor oameni, publicitatea Coca-Cola este asociata in primul rand cu Craciunul. Acest lucru nu este surprinzator, deoarece brandul foloseste cea mai eficienta strategie de marketing – „vinde bucurie” si va permite sa credeti ca face familiile fericite.

Scrisoarea a fost creata pentru Coca-Cola de agentia de creatie Wieden + Kennedy London in 2020. Are magie, frumusete si atingere. Tatal unei fetite pleaca intr-o calatorie lunga pentru a-i livra o scrisoare fiicei sale, Mos Craciun. Dar cand ajunge la casa lui, departe in nord, pe usa este un semn „Inchis de Craciun”.

Un barbat frustrat se intoarce acasa si se uita pentru prima data prin scrisoarea fiicei sale. Se pare ca l-a rugat pe Mos Craciun ca tatal ei sa vina acasa de vacanta.

Saptamana de marketing media britanica a numit The Letter cea mai eficienta campanie de Craciun din 2020. Compania britanica de consultanta si analiza Kantar a premiat videoclipul:

Videoclipul scrisorii a devenit viral – a castigat aproximativ 9 milioane de vizualizari pe YouTube.

2. Lansare petrecerii corporative Gucci 90s

Petrecere de Craciun la birou in stilul anilor 90, in stralucirea accesoriilor stralucitoare si pe sunetele piesei Only You a trupei electronice Yazoo. O astfel de reclama a fost prezentata de casa de moda italiana Gucci in 2020.

Regizorul Akinola Davies Jr. , din Londra, surprinde starea de spirit festiva a fiecarui angajat in videoclip si arata cum articolele invizibile de birou prind viata dupa ora 17:00 — pereti si copiatoare decorate cu ghirlande stralucitoare, monitoare de computer vechi si locuri de munca ingrijite.

Aceasta campanie publicitara nostalgica a avut doua scopuri. Primul este de a gasi contactul cu publicul si de a-l transfera la o petrecere corporativa in Ajunul Craciunului, deoarece fiecare dintre clientii Gucci este foarte probabil sa participe la un astfel de eveniment.

Al doilea este de a demonstra pe modelele din videoclip accesoriile, pantofii si hainele care au alcatuit oferta speciala de la Gucci.

Videoclipul a primit peste 5 milioane de vizualizari pe YouTube.

3. Excitable Edgar de John Lewis & Waitrose

John Lewis si Waitrose sunt marci partenere de retail. De la ei britanicii asteapta in fiecare an o noua campanie publicitara cu rasuflarea taiata. Videoclipurile lui John Lewis au toate calitatile unei reclame de Craciun de succes: videoclipurile sunt scenariate impecabil, atmosferice, ating emotii, te fac sa zambesti si sa empatizezi cu personajele. Si cel mai important, sunt impregnati de magia Craciunului.

In videoclip, dragutul dragon Edgar, un prieten al fetitei Ava, asteapta cu nerabdare sarbatoarea si incearca sa participe la pregatirile generale. Dar in loc sa ajute, face mizerie. Edgar a topit deja patinoarul, a transformat omul de zapada intr-o baltoaca, a dat foc ghirlandelor si a distrus pomul de Craciun.

Dragonul frustrat se inchide in casa lui, temandu-se ca nu provoaca tuturor aceleasi nenorociri. Dar cel mai bun prieten al Avei ii aduce budinca de Craciun pentru a-l consola si a arata ca nu este deloc singur si joaca un rol unic in sarbatoare.

Aceasta campanie este despre prietenia adevarata si sprijinul celor dragi, pe care le simtim mereu de Craciun. Videoclipul a unit publicul lui John Lewis si Waitrose sub sloganul Show them how much you care (“Aratati-le cat de importanti sunt pentru tine”). Jucaria de plus Edgar, pijamale, o carte cu basme despre un dragon, budinca de Craciun si cupcakes au aparut in magazinele marcii.