5 moduri de marketing online SEO care vă pot transforma afacerea

Categories StiriPosted on

Cu atâtea strategii de marketing disponibile pentru companii, este greu să descifrezi care dintre acestea se potrivește perfect companiei tale. Înainte de a vă cheltui bugetul de marketing pe o strategie, este crucial să cunoașteți toate strategiile disponibile, în special una dintre cele mai importante – optimizarea motorului de căutare (SEO).

Una dintre cele mai eficiente strategii de marketing este SEO. Dar proprietarii de afaceri și managerii de marketing au adesea aceleași întrebări. Ce este marketingul SEO online și cum funcționează?

Pe această pagină, vom descompune importanța marketingului online SEO, ce este și cum funcționează în avantajul companiei dvs.

Deși rezultatele SEO durează câteva luni pentru a începe, merită să așteptați.

Dar ce este marketingul online SEO ? Iată o definiție rapidă:

SEO este procesul de îmbunătățire a site-ului și a prezenței online, atât pe pagină, cât și în afara paginii, pentru a-și îmbunătăți clasamentul în motoarele de căutare precum Google.

Creșterea în conversii
Când site-ul dvs. web ocupă un loc înalt în motoarele de căutare, acesta va genera mai multe clicuri de la utilizatori. Cu cât primiți mai multe clicuri, cu atât mai mulți oameni privesc site-ul dvs. web și cu cât privesc mai mult site-ul dvs. web, cu atât au mai multe oportunități de a găsi un produs sau serviciu care să îi intereseze.

Nu numai asta, dar atunci când site-ul dvs. se situează foarte bine, veți vedea o creștere a conversiilor și a veniturilor.

Marketingul online SEO combină strategiile on-page și off-page care funcționează împreună pentru a face treaba.

LECTURĂ BONUS: CUM SĂ ÎMBUNĂTĂȚIȚI SEO ON-PAGE

SEO pe pagină include toate modificările pe care le puteți efectua fizic pe site-ul dvs. web, pentru a-l face să fie mai înalt. Aici sunt cateva exemple:

Direcționarea și implementarea cuvintelor cheie
Crearea de conținut
Optimizarea vitezei paginii
SEO off-page , pe de altă parte, se referă la toate strategiile care nu au loc pe site-ul dvs. web pentru a vă îmbunătăți clasamentul. Exemplele includ:

Link building
Marketing social media
Marketing prin e-mail
Când apelați la o agenție SEO pentru a avea grijă de campania dvs., acestea vor folosi probabil un amestec atât de SEO on-page cât și off-page pentru cele mai bune rezultate posibile.

5 motive pentru care marketingul online SEO are capacitatea de a vă schimba afacerea definitiv
Nu este un secret faptul că SEO este un mod eficient de a-ți comercializa afacerea. Vă permite să atrageți clienți direct pe site-ul dvs. web, ceea ce înseamnă venituri sporite pentru compania dvs. – indiferent de industria dvs.

Importanța SEO online este evidentă, dar să intrăm în ideea de ce este una dintre cele mai bune strategii de marketing online.

Mii de oameni caută în Google în fiecare secundă
Atunci când implementați SEO online în strategia dvs. de marketing, în esență vă vindeți afacerea către mii de oameni – 67 de mii în fiecare secundă pentru a fi exact.

Când utilizați SEO pentru a vă comercializa produsele și serviciile, puneți la dispoziția companiei oferte pentru o bază de utilizatori extinsă, ceea ce vă oferă șanse mai mari de a atrage clienți interesați și de a face mai multe conversii.

Fără SEO, publicul dvs. nu va achiziționa produse
Fără SEO, este puțin probabil ca publicul dvs. țintă să vă vadă vreodată site-ul, darămite să vă cumpere produsele.

Mulți oameni ignoră reclamele plătite
Deși unele anunțuri cu plată oferă o modalitate excelentă de a face publicitate pentru afacerea dvs., aproape 80% dintre utilizatori ignoră anunțurile cu plată care apar în rezultatele căutării.

Asta înseamnă că aveți șanse mai mari ca cineva să facă clic pe site-ul dvs. web, dacă acesta apare în mod organic în căutare. Clasarea organică înseamnă că site-ul dvs. web apare ca rezultat sub anunțurile plătite pe o pagină cu rezultate. Nu trebuie să plătiți niciun ban pentru a apărea în rezultatele căutării în mod organic, dar aveți nevoie de o campanie solidă de SEO.

Poziții organice vs plătite în căutare

Companiile implementează SEO mai mult ca niciodată
Dacă doriți să vă mențineți înaintea concurenței, SEO este o necesitate. De fapt, 61% dintre companii au declarat că cea mai mare prioritate pentru 2018 a fost să își dezvolte campaniile de SEO.

Acesta este un procent ridicat, ceea ce înseamnă că, dacă nu optați pentru o campanie SEO, afacerea dvs. va rămâne probabil în urmă în căutare. Afacerea dvs. va deveni umbrită de companiile care au SEO, deci este extrem de important să aveți o campanie puternică.

SEO stimulează conversiile
În comparație cu marketingul tradițional, rata de conversie a SEO este extrem de mare.

Strategiile tradiționale de marketing văd de obicei o rată de conversie de 1,7% , în timp ce SEO oferă o rată de conversie de 14,6%. Aceasta este o diferență uriașă și ilustrează perfect de ce SEO este una dintre cele mai bune strategii de marketing .

SEO local este extrem de eficient
Dacă sunteți o afacere locală, SEO este ceva ce ar trebui să adăugați fără îndoială strategiei dvs. de marketing.

După ce utilizatorii efectuează o căutare de afaceri locale, 88% dintre aceștia vor suna sau vor vizita compania pe care au găsit-o și au ales-o în 24 de ore.

Câștigul este că trebuie să vă prezentați foarte mult în motoarele de căutare pentru ca căutătorii locali să vă găsească și singura modalitate de a face acest lucru este să implementați o strategie SEO locală puternică .

Puteți face marketing online SEO pe cont propriu?
Există o mulțime de părți mobile atunci când vine vorba de SEO. Așa cum am menționat anterior, există atât SEO on-page, cât și off-page, și ambele joacă un rol uriaș în succesul campaniei dvs.

Mulți oameni se întreabă dacă SEO este o strategie internă și suntem aici pentru a vă oferi răspunsul.

SEO pe cont propriu este un volum mare de muncă
O persoană ar putea gestiona o campanie SEO, dar să fie pregătită să depună multă muncă pentru a vedea rezultatele dorite.

SEO nu este o strategie stabilită și uitată, ci mai degrabă trebuie să țineți pasul cu numeroasele cerințe ale strategiei. La ce ne referim? Citiți mai departe pentru a afla cum să țineți pasul cu campania dvs. SEO și să planificați o strategie SEO câștigătoare .

Cercetare continuă a cuvintelor cheie
Cuvintele cheie stau la baza oricărei campanii SEO, deoarece reprezintă elementele de bază ale conținutului. Găsirea cuvintelor cheie potrivite este atât de importantă, deoarece determină tipul de conținut pe care îl veți scrie și, în cele din urmă, modul în care vă veți clasa în Google.

De exemplu, dacă alegeți cuvinte cheie care au o mulțime de concurență și un volum mare de căutare, este puțin probabil să vă clasați pentru acel cuvânt cheie. Cu toate acestea, dacă alegeți cuvinte cheie cu un volum mare de căutare și nu cu o concurență mare, veți avea șanse mai mari la clasare.

Aceste mici nuanțe sunt detaliile care vor face ca cercetarea dvs. de cuvinte cheie să merite.

Nu uitați, este necesar să continuați să obțineți conținut proaspăt pentru a vă asigura că site-ul dvs. web se clasează în rezultatele căutării, iar conținutul continuu înseamnă cercetare continuă a cuvintelor cheie.

Crearea de conținut consistent
Cu cât scrieți mai mult conținut , cu atât puteți viza mai multe cuvinte cheie și cu cât vizați mai multe cuvinte cheie, cu atât veți avea mai multe șanse să apară în rezultatele motorului de căutare pentru publicul dvs. țintă.

Crearea de conținut este una dintre cele mai importante, dacă nu chiar cea mai importantă parte a unei strategii SEO. La urma urmei, conținutul este cel mai important, așa că are sens doar că trebuie să aveți un plan de conținut solid .

De exemplu, blogurile sunt excelente pentru SEO, deoarece oferă un flux constant de conținut proaspăt, pe care Google îl adoră. Cu toate acestea, conținutul de formă lungă, care conține 2000 de cuvinte sau mai mult, este, de asemenea, un mod fantastic de clasare în Google.

Când scrieți pe larg despre un subiect într-un articol de formă lungă , îi arătați Google că știți o grămadă despre acest subiect. De obicei, cu cât scrieți mai multe informații, cu atât oferiți mai multă valoare utilizatorilor – lucru pe care Google îl favorizează și el.

De asemenea, veți dori să vă asigurați că conținutul dvs. atrage atenția utilizatorilor prin adăugarea de imagini multimedia, cum ar fi imagini personalizate, videoclipuri și infografii . Acestea vă pot ajuta să vă descompuneți conținutul și să păstrați utilizatorii pe site-ul dvs. pentru mai mult timp. Nu numai asta, dar poate crea o experiență mai plăcută în general pentru vizitatorii site-ului dvs

Monitorizare continuă
Când implementați o strategie pe site-ul dvs., este crucial să urmăriți succesul acesteia , iar SEO nu face excepție de la regulă.

Când optați pentru o strategie continuă precum SEO, va trebui să o supravegheați în permanență pentru a vă asigura că funcționează corect.

Imaginați-vă că postați un conținut și nu verificați niciodată cât de mult trafic a primit de la motoarele de căutare. Fără aceste informații, nu veți ști niciodată dacă conținutul dvs. vizează publicul potrivit, utilizează cuvintele cheie potrivite sau scrie într-un mod care să atragă publicul dvs. țintă.

Analizați în mod regulat conținutul online
Acest lucru face absolut necesar să vă asigurați că aveți un mod de a urmări succesul conținutului dvs. și faceți acest lucru des. Informațiile pe care le obțineți din analiza conținutului dvs. vă pot ajuta să vă îmbunătățiți campania pentru a garanta succesul acesteia.

Aceste trei inițiative sunt doar vârful aisbergului când vine vorba de SEO. Există atât de multe alte inițiative necesare pentru asigurarea succesului său, cum ar fi crearea de linkuri, gestionarea și conectarea la profiluri sociale, crearea de titluri și metaetichete eficiente și multe altele.

Deși puteți alege să vă ocupați singur de marketingul dvs. SEO online, vă sugerăm de obicei să angajați o agenție SEO de top pentru a face treaba. Când predați campania dvs. SEO unui profesionist, aveți rezultate garantate .Ca să nu mai vorbim, SEO necesită mult timp și, cu excepția cazului în care aveți pe cineva din echipa dvs. care este deja instruit în SEO, este o întreprindere care va fi un angajament de timp.

Va trebui să petreceți timpul pregătindu-vă noul angajat (sau actual) pe SEO, ceea ce este necesar unei campanii și toate nuanțele pe care le poartă. Va trebui să plătiți pentru numeroasele instrumente necesare pentru a implementa o campanie de succes și va trebui, de asemenea, să adăugați un nou angajat la salarizare.

Când angajați o companie SEO, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la un lucru. Agențiile sunt formate din profesioniști experimentați din industrie și puteți fi siguri că campania dvs. este pe mâini bune.

Cum funcționează marketingul online SEO cu campaniile dvs. de marketing digital existente
Unul dintre cele mai mari lucruri despre SEO este că funcționează împreună cu aproape orice altă strategie de marketing digital. Vă poate ajuta să beneficiați campania în ansamblu și există o legătură între SEO și orice altă strategie digitală .

SEO și PPC
Publicitatea SEO și pay-per-click (PPC) sunt un cuplu de putere în lumea marketingului digital. Acestea funcționează foarte bine împreună, deoarece atunci când sunt utilizate în tandem, vă pot ajuta să câștigați mai multe bunuri imobiliare în paginile cu rezultatele motorului de căutare.

Luați în considerare acest lucru, dacă aveți deja un loc organic de top pentru unul dintre cuvintele dvs. cheie vizate, puteți dubla acel imobil plasând suma câștigătoare pentru un anunț plătit în rezultatele căutării. Asta înseamnă că aveți șanse duble de a atrage oameni pe site-ul dvs. și de a le face să convertească.

SEO și PPC sunt un cuplu de putere
PPC vă permite să plasați reclame pentru cuvintele cheie vizate. La fel cum faceți cercetarea cuvintelor cheie pentru conținutul dvs. SEO, faceți și cercetarea cuvintelor cheie pentru anunțurile dvs. PPC. Un alt motiv pentru care aceste două strategii funcționează atât de bine împreună este că puteți utiliza aceeași listă de cuvinte cheie pentru ambele campanii.

Un lucru de reținut – concurenții dvs. sunt, de asemenea, licitați pentru anunț, așa că va trebui să aveți cea mai mare ofertă pentru a câștiga proprietatea imobiliară în motoarele de căutare. Dacă câștigați, anunțul dvs. va apărea deasupra rezultatelor organice în căutare.

SEO și marketing prin e-mail
Marketingul prin e-mail este una dintre cele mai bune strategii de marketing. Pentru un cost extrem de redus, puteți vedea o rentabilitate imensă cu această strategie. De fapt, are cel mai mare ROI din orice campanie de marketing, cu o uluitoare 4400 la sută . Asta înseamnă că pentru fiecare $ 1 pe care îl cheltuiți pentru campania dvs. de marketing prin e-mail, veți obține un profit de 44 $.

Dar ce face din e-mail marketing un partener excelent pentru SEO?

Când creați conținut SEO pentru site-ul dvs. web, acesta va câștiga tracțiune și popularitate cu cât mai mulți oameni îl vor vedea. O modalitate excelentă de a atrage oamenii pe site-ul dvs. web pentru a vă citi conținutul este să furnizați linkuri în e-mailurile dvs.

Nu numai că aceste link-uri duc destinatarii de e-mail la site-ul dvs., dar pot ajuta și la creșterea traficului și a conversiilor, care este obiectivul SEO în primul rând.

Marketing SEO și social media
Marketingul social media este un alt meci fantastic pentru SEO. Similar marketingului prin e-mail, partajarea linkurilor către conținutul site-ului dvs. web pe diversele platforme de socializare reprezintă o modalitate excelentă de a crește traficul și conversiile.

Nu numai asta, dar vă puteți conecta și la platformele dvs. de socializare de pe site-ul dvs. web, ceea ce crește gradul de cunoaștere a mărcii. Acesta este un beneficiu imens pentru campania dvs. SEO!

SEO și design web
Oamenii nu se gândesc adesea la SEO ca la o relație cu designul web , dar este absolut.

Sarcina Google este de a oferi cele mai bune rezultate utilizatorilor, motiv pentru care algoritmul lor de clasificare este atât de complex. Vor să se asigure că paginile pe care le clasează nu oferă doar informații benefice și informative, ci că fac link către un site web ușor de navigat și plăcut de vizitat.

Aici intervine designul web. Fără un design web excelent, utilizatorii nu vor dori să rămână pe site-ul dvs. pentru mult timp. Dacă aveți o bară de navigare dificil de utilizat sau are prea multe opțiuni, utilizatorii pot naviga departe de site-ul dvs. web înainte de a vă citi chiar și conținutul.

Acesta poate fi un semnal neplăcut pentru Google, care îi poate împiedica să-și clasifice poziția în rezultatele căutării. Acesta este motivul pentru care designul web este un alt link crucial către SEO.

Dacă doriți ca Google să vă claseze foarte bine site-ul, trebuie să aveți un design al site-ului care să fie estetic plăcut, ușor de utilizat și informativ.

WebFX este una dintre cele mai bune companii de marketing online SEO de acolo
Când vine vorba de marketing online SEO, știm lucrurile noastre. Avem o echipă de peste 200 de specialiști în marketing, care sunt toți experți în meseria lor, așa că, dacă sunteți în căutarea unui partener SEO fantastic , suntem aici pentru dvs.

Ei se mândresc cu faptul că sunt la curent cu standardele din industrie, citesc cele mai recente știri din industrie și învață cele mai noi strategii pentru a se asigura că campaniile clienților noștri nu au decât succes.

Apropo de clienți, avem peste 550 de mărturii strălucitoare de la clienți cărora le-a plăcut să lucreze cu noi.

Numai în ultimii cinci ani, am reușit să generăm peste 6,3 milioane de clienți potențiali și credem că este o afacere destul de mare.

Dacă doriți să lucrați cu noi pentru campania dvs. SEO , PPC , email marketing , social media sau web design , ne-ar plăcea să aflăm de la dvs.!

Abia așteptăm să vă transformăm afacerea cu o campanie de marketing online SEO!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *