Cum sa contactezi BRD in privinta unei reclamatii? Afla acum

Categories NewsPosted on

Atunci cand intampini probleme cu serviciile sau produsele oferite de BRD, este important sa stii cum sa formulezi si sa depui o reclamatie eficienta. Acest ghid detaliat iti va arata pasii necesari pentru a face o reclamatie la BRD, asigurandu-te ca vei obtine o solutionare rapida si adecvata.

Cum sa contactezi banca BRD in privinta unei reclamatii?

  • Site-ul oficial BRD: Acceseaza sectiunea dedicata serviciului de relatii cu clientii de pe site-ul oficial al BRD. Aici poti gasi un formular online pentru reclamatii.
  • Serviciul de Relatii cu Clientii: Verifica sectiunea de asistenta clienti pentru informatii despre modalitatile de contact, care pot include un numar de telefon pentru asistenta sau adrese de email dedicate reclamatiilor.
  • Sucursalele BRD: Poti vizita orice sucursala BRD pentru a discuta direct cu un reprezentant. Acestia iti pot oferi asistenta in completarea unei reclamatii si iti pot furniza informatii suplimentare despre proces.
  • Aplicatia Mobila sau Internet Banking: Daca esti client BRD si folosesti serviciile online, poti utiliza aplicatia mobila sau platforma de Internet Banking pentru a trimite o reclamatie.
  • Scrisoare: Poti trimite o scrisoare la adresa sediului central al bancii, specificand detaliile reclamatiei tale.

Daca doresti sa contactezi BRD pentru a depune o reclamatie insa nu gasesti datele de contact intra pe telefon.info.ro ( intra aici) unde vei gasi numarul la care poti suna pentru a depune o reclamatie la BRD. De asemenea vei gasi si adresa de E-mail, website-ul oficial unde poti trimite o sesizare. La randul sau vei afla si cum sa depui o reclamatie prin aplicatia MyBRD. Nu mai trebuie sa cauti datele de contact BRD. Pe site-ul telefon.info.ro vei gasi toate datele de contact BRD intr-un singur loc.

Date importante de introdus in reclamatie la BRD

  • Datele de Identificare ale Reclamantului
  • Datele Bancii
  • Detalii despre Cont/Serviciu
  • Descrierea Problemei
  • Solicitarea/Revendicarea
  • Documente Suport
  • Semnatura
  • Semnatura ta la finalul reclamatiei

Motivele pentru care poti face o reclamatie la BRD

  • Erori in tranzactii
  • Probleme cu cardurile bancare
  • Carduri blocate fara explicatie
  • Servicii de online banking
  • Costuri si comisioane
  • Taxe si comisioane neanuntate sau incorecte
  • Credite si imprumuturi
  • Atitudine neprofesionala sau nepoliticoasa din partea angajatilor
  • Probleme cu conturile si depozitele
  • Probleme cu serviciile de schimb valutar

Durata de raspuns la o reclamatie depusa la BRD

Termen standard

De obicei, BRD are un termen de 30 de zile calendaristice pentru a raspunde la o reclamatie conform legislatiei in vigoare si reglementarilor Bancii Nationale a Romaniei (BNR).

Reclamatii mai complexe

Daca problema este deosebit de complexa si necesita investigatii suplimentare, termenul de solutionare poate fi extins. In acest caz, banca ar trebui sa te informeze cu privire la extinderea termenului si sa iti ofere o estimare a duratei necesare pentru rezolvarea reclamatiei.

BRD are un angajament puternic fata de responsabilitatea sociala si mediul inconjurator. Aceasta include promovarea educatiei financiare, sprijinirea comunitatilor locale prin diverse proiecte si initiative, precum si adoptarea unor practici responsabile in ceea ce priveste mediu inconjurator.