Xiaomi intra in clubul de 100 de miliarde USD

Categories StiriPosted on

Pretul actiunilor Xiaomi a atins un maxim istoric la 4,11 USD, valoarea sa de piata fiind de aproximativ 100,04 miliarde USD, propulsand oficial compania in clubul de 100 miliarde USD.

Strategia actualizata Xiaomi „Smartphone x AIoT” lansata in 2020 continua sa fie recunoscuta de piata de capital. In trimestrul al treilea, livrarile globale de smartphone-uri ale Xiaomi au ajuns la 46,6 milioane de unitati, plasand compania printre primele trei din lume; numarul de dispozitive IoT conectate (cu exceptia smartphone-urilor si laptopurilor) de pe platforma sa AIoT a ajuns la 289 milioane uluitoare, consolidand pozitia Xiaomi ca cea mai importanta platforma IoT pentru consumatori din lume. De la inceputul anului, pretul actiunilor Xiaomi a crescut cu peste 180%.

Pe masura ce atingem aceasta etapa importanta ca si companie, ne reamintim ca totul este posibil datorita sprijinului si increderii Mi Fans in viziunea noastra de inovatie pentru toata lumea. Xiaomi va continua sa ofere neincetat produse uimitoare la preturi oneste, astfel incat toata lumea sa se poata bucura de o viata mai buna prin cele mai moderne tehnologii. De asemenea, vom continua sa conducem industria cu inovatii originale si sa ne concentram asupra surprinderii si a fi prieteni cu utilizatorii nostri.

Chiar saptamana trecuta, Xiaomi a anuntat ca seria emblematica Mi 11, care va fi lansata pe 28 decembrie, va fi primul smartphone din lume echipat cu noua platforma mobila Qualcomm® Snapdragon ™ 888 5G.

Pana in prezent, Xiaomi a atins o valoare totala de piata de peste 775,7 miliarde de dolari din Hong Kong, care s-au tradus in dolari SUA de peste 100 de miliarde de dolari. Prin urmare, Xiaomi a intrat oficial in „clubul” companiilor in valoare de peste 100 de miliarde de dolari.

Anterior, CITIC Securities a subliniat in raport ca incepand cu al treilea trimestru al anului 2020, sectorul mobil al Xiaomi a revenit pe locul al treilea in lume, plasandu-se ferm in gama de varf. In al doilea rand, in strategia „smartphone × AIoT”, Xiaomi a devenit principala platforma mondiala pentru casele inteligente si va fi primul gigant din epoca casei inteligente.

In acelasi timp, odata cu integrarea smartphone-urilor si a produselor AIoT si difuzarea lor enorma pe piata, s-a deschis si un spatiu de piata pentru servicii online pe care brandul le va putea distribui in viitor.

CITIC Securities a subliniat, de asemenea, ca Xiaomi ar trebui sa se alature clubului de miliarde de dolari. Potrivit capitalului social actual, daca pretul actiunii Xiaomi ajunge la 36 de dolari din Hong Kong, valoarea de piata va ajunge la 905,2 miliarde de dolari Hong Kong, sau aproximativ 116,8 miliarde de dolari SUA.

Amintim, de asemenea, ca, in al treilea trimestru al anului 2020, livrarile globale de smartphone-uri Xiaomi au ajuns la 46,6 milioane de unitati, cu o crestere anuala de 45,3%, ceea ce face ca marca sa creasca pe locul trei in lume. Expedierile de dispozitive pe piata europeana au crescut cu 90,7% fata de an, iar cota de piata a ajuns la 18,7%. In timp ce numarul de dispozitive IoT conectate pe platforma Xiaomi AIoT a ajuns la 289 milioane (cu exceptia smartphone-urilor si laptopurilor), cu o crestere anuala de 35,8% si continua sa fie cea mai importanta platforma „Internet of Things” din lume .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *